Francisco Fernández Beltrán

És doctor en Comunicació Empresarial i Institucional i llicenciat en Periodisme. Ha treballat com a periodista en diversos mitjans de comunicació fins a la seva incorporació a la Universitat Jaume I de Castelló, on ocupa el càrrec de cap del Servei de Comunicació i Publicacions, activitat que compatibilitza amb la docència com a codirector del Màster en Noves Tendències i Processos d’Innovació en Comunicació. Ha participat com a docent a les universitats de València, Autònoma de Barcelona, de les Amèriques (Equador) , de la Vall de Mèxic i Peruana Central, entre altres. És autor del llibre Comunicació interna 2.0: la gestió de portals corporatius i xarxes socials, així com d’un bon nombre d’articles sobre temes de comunicació. Les seves àrees d’especialitat són la comunicació corporativa, la reputació, les noves tecnologies de la comunicació, les relacions amb els mitjans de comunicació, la comunicació de la responsabilitat social, la comunicació local i el periodisme científic.

Ha participat com a avaluador institucional en processos de qualitat afavorits per l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació ( ANECA ) i per la Junta d’Andalusia.

Ha estat president de la Unió d’Editorials Universitàries Espanyoles (2008-2012) i secretari executiu de la Xarxa de Gabinets de Comunicació de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles ( 2005-2010). Des 2012, és president de l’Associació per al Desenvolupament de la Comunicació (AD Comunica).